עדות מצמררת • נחשוני דומע: "רק תגיד לי אם אשתי בחיים או לא"

    דוד לזר 2 Comment on עדות מצמררת • נחשוני דומע: "רק תגיד לי אם אשתי בחיים או לא"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי יצחק נחשוני לא ישן בלילה האחרון, הוא היה צמוד למיטתו של אחד הפצועים הרב מרדכי פרנקל שרעייתו נהרגה בתאונה המחרידה, "הייתי ליד מיטתו של הרב מרדכי פרנקל אחד הפצועים, לא עזבנו אותו עד שלא היה זיהוי סופי של אשתו שנהרגה – דאגנו שהוא לא ידע".

    נחשוני מספר הבוקר למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' כי "לא קל היה להיות שם, יהודי פצוע עובר תהליכים של בדיקות וכאבים, אבל למרות הכל, לרגע אחד הוא לא חשב על עצמו, שאלתי אותו 'כואב לך היד? הרגל?', הוא היה כולו מלא במכות ובחבורות בכל חלקי גופו, הוא יצא בנס, אבל עם כל הכאבים, כששאלתי אותו 'מה כואב לך?' הוא כנראה הרגיש את מצבה של אשתו וענה לי: "הלב כואב לי".

    "ממיטת חוליו עוד לפני שנודע לו על מצבה של רעייתו הוא אמר לי, 'יצאתי עם אשתי לחגוג את יום הנישואים השני, להורים, לחגוג, ולבסוף אני מגיע לבית החולים קפלן" הוא אמר לי ושאל, "האם אשתי בחיים?, רק תגיד לי אם היא בחיים או לא", סיפר נחשוני כשקולו נשנק.

    2966a747-6e26-4cfb-8442-80f0ee0031b8

    "הוא אברך חשוב מאוד במיר, ואחד מרבניו הגיע למקום, והוא זה שבישר לו את הבשורה המרה", סיפר נחשוני, "וכל זה היה אחרי מאמץ גדול לזהות אותה, ואחרי כל מה שמתנדבי זק"א עשו עבודת קודש לאתר את צילומי השיניים – שאמצע הלילה. עמדתי שם ואתה מקבל פרופורציה לכל החיים, היה קשה".

    על פרטי התאונה סיפר נחשוני, "שאלתי אותו מה היה בדיוק, והוא סיפר לי 'ישבתי ליד אשתי במושב האחורי ליד הדלת, היא ישנה וישבה ליד החלון, פתאום ראיתי איך שהאוטובוס נחצה, ואני לא זוכר איך יצאתי משם אולי מהחלון".

    נחשוני מוסיף כי "לאחר מכן שאלתי את אחד מאנשי ההצלה שפינה אותם והוא סיפר לי שהוא מצא אותם חוץ לאוטובוס".

    על התחושות מספר נחשוני כי, "בשניה של הבשורה זה היה בשבילי בית ספר לאמונה, ברגעים כאלו אתה רואה אנשים שאתה לא מכיר אותם בצדדים האלו וברגע הזה אתה רואה מה כל לימוד התורה הזה עושה להם, אמונה תמימה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אימאאאאאאאאאלההההההההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 1

      מה שמו לרפואה שלמה?